2007. augusztus 18., szombat

Szakmaelismertetés utózönge

Azt hiszem nem kell túlzottan körbeírnom a mai lelkiállapotunkat, amibe a szakmaelismertetés megléte, illetve a MODL puszta ténye lökött minket, reggel a közértbe menet. :o)
Szóval nem is erről szerettem volna írni, csak jó érzéssel tölt el a felidézése! :o)
Azért csak titkon mertünk reménykedni benne, hogy esetleg a MODL-t is megadják az éppen a beadásunkkor meghozott restrukciók ellenére.
Szóval ez a bejegyzés az ACS szakvéleményéhez kapcsolódik. A szakvéleményben részletezik, hogy a szakmai múltam mely részeit milyen mértékben vették figyelembe a végeredmény meghozatalakor.
És itt van egy érdekes rész. Egy világméretű multi magyar leányánál kezdtem dolgozni anno, ahol beszerző volt az első pozícióm. Majd az ott eltöltött 5 év alatt szépen bejártam a ranglétrát. Ezzel nem is lenne gond, de a szakmai múltam szerves részét képezte az itt eltöltött idő egy jelentős része. Viszont a szakvéleményben ezt teljes egészében figyelmen kívül hagyták. Sőt, a teljes öt éves időszak, melyben 5 különböző pozíciót töltöttem be, nemes egyszerűséggel összevonás alá került a legelső pozícióm alatt. Tehát az ő olvasatukban én öt évig beszerzőként tevékenykedtem; így ezen időszak úgy ahogy van, nem is került beszámításra a szakmaelismertetésnél.
Ezt csak azért meséltem el, hogy mindazok, akik egy cégnél töltöttek el huzamosabb időt, és a cégen belül futottak be karriert, azok okuljanak belőle. Azaz tessék jó alaposan szétszedni és részletezni a végzett tevékenységet, és azokat kiemelni, amit az elismertetésnél be akarnak számíttattni. Különben lehet, hogy nem úgy jön le nekik, ahogy azt mi szeretnénk.
Persze jelen esetben ez nem volt létfontosságú, mert így is megadták a későbbi munkahelyeimen betöltött pozíciók alapján, de ellenkező esetben ez nagyon bosszantó tudna lenni.
Tehát tessék odafigyelni! :o)

Nincsenek megjegyzések: