2009. január 22., csütörtök

Kánikula

Úgy egy hete már kitartóan 35 fok körül van a nappali hőmérséklet, és érdekes módon itt az este közeledtével sem csökken. Nem délben meg kora délután van a legmelegebb, hanem ezután is folyamatosan melegszik, több olyan nap is volt, hogy még este fél 7-kor is 37 fok volt. Bevallom, nagyon élvezzük a januárban tomboló nyarat. Egyáltalán nem elviselhetetlen a hőség (pláne a tengerparton), de azért nagyon erős a nap, tényleg vigyázni kell. 
Gyorsan hoztam pár képet az elmúlt napokból. Egy "hűvösebb" napon voltunk például papagájetetésen:


Tengerpartoztunk is. Idén most először fürödtem a tengerben, már nagyon kellemes meleg a víz (már hetek óta elérte azt a hőmérsékletet, ami Sunshine Coastnál volt szeptemberben.. :oD 

Tegnap medencepartin voltunk, szuperjól éreztük magunkat! 

Azért tud élni a srác... :oD

Fotók itt találhatóak.

3 megjegyzés:

JuditAu írta...

Az utolso kepen Milut meg kell zabalni, olyan edes! Es az albumban tenyleg fetuno, hogy hogy le van barnulva! Irigykedem a szuper borere! (de kitol orokolte???)

Unknown írta...

mennyi volt a belépö egy ilyen moziba? :) vagy kint ez nem olyan nagy szám? nagyon szép a tengerpartotok,végig ilyen lassan mélyül vagy csak ez elején?
hatalmas forma ez a gyerek :D

Ildi,Bp

Agi írta...

Judit: gyerekkoromban még nekem is pöttymentes bőröm volt, és nem voltam leégős típus, szépen barnultam. Aztán a kor előrehaladtával egyre több pötty lett rajtam :o(

Ildikó: 30 dollár a gold class (telefonon, interneten foglalva plusz 5 dollár), de célszerű napokkal előtte megvenni a jegyeket, filmkezdéskor már nem kapsz.
A sima mozijegy úgy 10-20 dollár között mozog, attól függ, melyik napon mész és melyik moziba.
A tengerpartos képek Frankstonban készültek, itt tök jó lassan mélyül és tényleg nagyon szép tiszta a víz. Bonbeach-re jártunk korábban, ott is elég nagy rész volt, ahol a gyerekek mini vízben szaladgálhattak.