2008. december 31., szerda

Happy New Year! :o)

Sietünk, mert sok programot szerveztünk az év utolsó napjára, úgyhogy csak pár képet töltöttem fel gyorsan az elmúlt napokból ide.

Milu karácsonyi ajándékokat bont 25-én reggel :o)


Voltunk kirándulni a közelben lévő lysterfield-i tónál is:


Tasinak találtunk egy hatalmas, hosszú nyakú, éber tekintetű teknőst :o)


Újra eltöltöttünk egy meleg, nyári napot Geelong-ban is:


Fotóztam hófehér whippetet is, karácsonyi öltözetben :o)

Milu komoly arccal ült fel Zozival a híres geelong-i körhintára :o)


És feltöltöttem egy kis videót is. Milu úgy egy hete minden este teljesen magától ezt a kis monológot adja elő, és tegnap végre fel is vettem :o) Hát létezik ennél nagyobb boldogság az életben??



Egészségben, sikerekben, boldogságban gazdag Új Esztendőt kívánunk Mindenkinek!

4 megjegyzés:

JuditAu írta...

Nagyon édes Milu!
Boldog Új Évet kívánunk mi is Nektek!

Molnár Ágnes írta...

Kedveseim,
Minden jót az elkövetkezendő évre, és az életetekre amit tőlünk távol éltek, tudnotok kell hogy nagyon hiányoztok, Millió puszit küldünk, és Kívánunk nektek Nagyon-Nagyon Boldog Új Évet.
Ági,

Lengyusz írta...

Szasztok!

Nagyon Boldog Új Esztendőt Kívánunk nektek. Hiányzott az elmúlt évi szilveszter. Sokat gondolunk rátok.
Puszi
BUÉK

Lengyusz

Névtelen írta...

Nagyon Boldog és Sikeres Új Évet kívánunk Nektek.
Hűűű, de irigyellek a teknős ( chelodina longicollis ) miatt!!! :)Persze nem csak amiatt! ;)

Taskóék