2008. december 22., hétfő

Geelong

Vasárnap (is) kirándultunk egy nagyot, mégpedig Geelong-ba, ami Victoria állam második legnagyobb városa, mintegy 240 000-es lakossággal. Melbourne-től kb. 70 km-re, délnyugati irányban található, természetesen a tengerparton :o)

A város egészen lenyűgözött, elképesztően gyönyörű, megállás nélkül fotóztam :o) Olyan 28-30 fok volt, ragyogó napsütés, miközben kellemes szél fújt, na és a tenger illata... imádom, még mindig nem tudok betelni vele. A városnak, a partnak olyan hangulata volt, mintha nyaralnék; utoljára QLD-ben éreztem ezt. Tuti, hogy rendszeresen vissza fogunk járni :o) A képek itt találhatóak, de azért itt is mutatok párat.

Találomra leparkoltunk a kocsival, kisétáltunk az utca végére és ez a látvány tárult elénk:

Védett kis öböl tengerben fürdésre, a parton pedig egy óriási medence a gyerekeknek...

A gyerekmedence, kicsit közelebbről. A "strand" használata természetesen teljesen ingyenes. A medencét a Ford autógyár adományozta a városnak.

Ezen kívül ebbe az albumba is feltöltöttem elég sok képet az elmúlt pár hétből. Szinte alig vagyunk itthon Miluval, mindig van valami programunk (és sok kép még fel sincs töltve, nagy az elmaradásom...) Ma például állatsimogatós farmon jártunk Miluval, Annamariékkal és Szilviékkel, tök jó volt. Mindenféle kettő- és négylábú háziállat volt több méretben és korosztályban, valamint voltak lámák, emuk, kenguruk, sőt még teknős, gyík és kígyó is. Milu odáig volt a nyuszisimizésért, meg meg is lehetett etetni az állatokat, meg kisvonaton is utaztunk, nagyon élvezte :o)

calmblog írta...

Jó képek, szép környék és nagyon ügyes fotós. Egy élmény volt végignézni, köszi :-)

JuditAu írta...

Ténylg gyönyörű, tiszta holiday hangulat! :) hajrá-hajrá, fedezzétek fel az összes szépséget a "környéken"...

Pista írta...

tényleg nagyon szép hely egy élmény lehetett :)