2007. szeptember 7., péntek

IELTS vizsga eredmény

Ma betelefonáltunk a British Council-be, hogy esetleg megvan-e már az eredmény. És igen!
Megtudtuk, hogy mindenből megvan a vízumhoz szükséges minimum 5-ös szint, de ennél többet nem mondhatnak. Menjünk be az eredményért személyesen, és akkor megtudjuk.
Erre kocsiba vágtam magam, és irány a belváros.
A hölgy tüneményes volt, és rögtön kaptam egy hatalmas mappát is az egy szál papírosomhoz, meg megbeszéltük, hogy a Zolinak is küldenek egy példányt, ha megadjuk a címet. Telefon Áginak, aki már küldte is emailen a pontos címet. Erre válaszként megkaptuk, hogy holnap már postázzák is. Ingyen. Úgy látszik ez belefér a vizsga árába. :o)
Szóval az eredmény: Listening 6, Speaking 6, Reading 5.5, Writing 5, Band Score 5.5
A reading volt számomra az igazi meglepetés, mivel szerintem ez sikerült legjobban.
Az igazság az, hogy mindenkitől azt hallottuk, hogy rosszabra sikerült a vizsgája, mint várta, de szerintem azért elég jól visszaadja a tényleges nyelvtudás szintjét.
Persze célirányos készüléssel lehetne jócskán szépíteni a dolgon, de szerintem ez rólam a jelenlegi valós képet mutatja, még ha némelyik eredménynél szívesen láttam volna magasabb értéket.
A lényeg a lényeg: a vízumhoz szükséges követelményt teljesítettem!!! :o)

FÉL LÁBBAL MÁR KINT VAGYUNK!!! :o)

Nincsenek megjegyzések: