2007. április 7., szombat

Némi olvasmány


Összeszedtem, milyen Ausztráliával kapcsolatos könyveket gyűjtöttünk eddig össze; hátha másnak is hasznos lehet.
  • - Alessandra Mattanza: Ausztrália - Földünk peremvidéke (8500 Ft, de én 5000-ért vettem a vaterán, vadiújonnan :o)
  • - The official guide to Australia 2006/2007 (a study-go-nál adták)
  • - Brisbane (barátainktól kaptuk 2 éve, Ausztráliából hozták)
  • - Antalffy Tibor: Irány Ausztrália (2490 Ft, de pont most láttam a Libriben nagyon akciósan, azt hiszem féláron... szuper olvasmány!)
  • - Balogh Ernő - Stébel Éva: Ausztrália (Nagyon jó könyv! Még 4 évvel ezelőtt vettük, most már sehol nem látom, használtan sem)
  • - Ausztrália az Útitárs sorozatból (ezt is 4 éve vettük, akkor még csak 6500-ért)
  • - Szemes Piroska: Ausztrália napfényben (1975-ös kiadású könyv, de 250 Ft-ért nem tudtam otthagyni a vaterán)
  • - Bill Bryson: Down Under (szintén a neten vettem, használtan, 350 Ft-ért)
  • - Lonely Planet sorozat: Melbourne - city guide (sajnos párom itt vette egy könyvesboltban, aranyáron)
  • - Melbourne and Region - térkép (3100 Ft volt, de ez legalább tényleg szuperjó)
  • - Lonely Planet-től egy másféle Melbourne (a vaterán vettem 500 Ft-ért...)
  • - Insight pocket guide: Melbourne + kihúzható térkép (az ebay-en vettem fillérekért)
  • - Speak Up magazin (ezt párom kapta a study-go-nál, nem is tudtam, hogy van ilyen újság. Hanganyag is van hozzá, és maga az újság is szuper - angolul tanulóknak nagyon hasznos és szórakoztató)
  • - végül van 2 dvd-nk is a study-go-tól: 1. Ausztrália, 2. Bevándorlás Ausztráliába
És még tavaly vettünk egy nagyon tuti Ectaco szótárgépet is az USA-ból:
Röviden talán ennyi :o) Ezeken kívül - a nyelvtudás felturbózása céljából - még vettünk az e-bay-en egy nagy halom angol nyelvű regényt, szinte fillérekért. Most már csak időt kéne szakítani arra, hogy el is olvassuk őket..

Nincsenek megjegyzések: